22 października 2013

Liebster Award

Nominowała mnie: Kaeru
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował''.

1. Czemu piszesz?
Piszę... bo dobrze piszę xD
2. Jakie jest twoje największe marzenie?
Nie mam jakiegoś konkretnego. Chcę czuć, że osiągnęłam coś w życiu.
3. Bez jakiej rzeczy nie mógłbyś/mogłabyś sobie w życiu poradzić?
Pierwsza odpowiedź nasuwająca się na usta to woda... Ale mam dziwne przeczucie, że nie o to chodziło w tym pytaniu.
4. Słuchasz muzyki podczas pisania? Jakiej?
Podczas pisania? Khem, ja słucham muzyki zawsze, kiedy działa komputer, kiedy rysuję, kiedy czytam książki, kiedy wyprowadzam psa na spacer i kiedy jadę do/ze szkoły. Czasami na lekcjach... Nawet w tej chwili leci mi w tle Three Days Grace, Van canto i Thousand Foot Krutch. A jakiej? Gdy przyjaciółka uświadomiła mi, że to, co zawsze uważałam na rock jest metalem - uważam się za dumnego przedstawiciela tej subkultury. Więc przemilczę to pytanie.
5. Jest coś, czego nie możesz udowodnić, a w co mimo to wierzysz?
Wierzę, że nie ma życia po śmierci. Wierzę, że Bóg nie istnieje. Wierzę, że globalne ocieplenie nie występuje, bo synoptycy nie potrafią przewidzieć pogody na przyszły tydzień. Wierzę, że znacznie lepszym systemem społeczeństwa od demokracji jest anarchia. Ale to akurat mam zamiar udowodnić - w książce, którą napiszę.
6. Co poprawia ci humor?
Moja przyjaciółka. Chyba że to akurat ona popsuła mi humor.
7. Odnajdujesz głębszy sens w czytaniu książek? Czy może są tylko odpoczynkiem od świata?
Czytam książki... bo moja mama była bibliotekarką. Spędzałam w jej miejscu pracy dużo czasu, mogę nawet nazwać bibliotekę moim drugim domem. Wychowałam się pośród książek, a jeśli te książki wychowują mnie - jestem szczęśliwa. Czasami nie mam siły na czytanie czegoś poważniejszego, ale uważam, że przeczytanie Raju utraconego w wieku 15 lat za mój osobisty sukces.
8. Kim – jako dziecko – chciałeś/chciałaś być, kiedy dorośniesz?
Z tego co pamiętam, to piosenkarką lub aktorką. Piosenkarką nigdy nie zostanę, chyba że moje wycie spodoba się głuchym staruszkom, ale jeszcze pół roku temu miałam poważne plany, aby pójść na studia aktorskie do Łodzi. Plany się zmieniły, ale nie zarzucam tego pomysłu. A nuż się uda...?
9. Istnieje coś poza materią?
...No.
10. Co zmieniłbyś/zmieniłabyś w swoim życiu?
Na moje życie składa się wiele czynników. Siebie bym nigdy nie chciała zmienić, zbyt dobrze się ze sobą bawię, ale zmieniłabym społeczeństwo. Anarchia~
11. Lubisz placki?
Jak zrobisz, to zjem.

Nominuję: AyameTheVertigo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz